Ook jouw website kan hoger scoren in Google

Het doel van je website is om je diensten aan te bieden en een gestage stroom aan klanten te trekken. In de praktijk zie ik dat dit heel vaak niet gebeurt. Dat is ontzettend jammer. De kennis om wel op pagina 1 te komen als je zoekt met de relevante zoekwoorden
ontbreekt bij veel mensen. De beste producten en de mooiste diensten blijven onzichtbaar op het wereldwijde web.

Om ervoor te zorgen dat jouw site wél gevonden gaat worden heb ik een  training gemaakt van 3 video’s waarin ik alle mogelijke aspecten behandel en uitdiep. Hiervoor heb ik het “Het SEO Stappenplan” ontwikkeld. Met het stappenplan, waarvan je ook een PDF ontvangt, kun je zelf aan de slag om je website te optimaliseren. De hoofdonderwerpen van de video’s zijn: Links, Content en Techniek. Ik noem deze: de 3 pijlers. Voor elke pijler is er een stappenplan. Daarbij wordt steeds duidelijker wat de sleutel is en leer je deze sleutel keer op keer toe te passen.

Alle stappen zijn er op gericht om je website te optimaliseren voor je ideale bezoeker of klant. En dat is precies wat Google wil, de bezoeker op zijn of haar wenken bedienen. Zo krijg je een perfecte samenwerking: De zoeker verlangt van Google optimaal resultaat. Google wil dat resultaat graag bieden, zodat de kans groter is dat je op advertenties klikt (win-win). Het algoritme is zo afgesteld dat de meest relevante websites altijd op de eerst pagina van de zoekresultaten komt te staan.

Profiteer nu van de introductieprijs van € 49,00.
Na 31 januari 2020 gaat de prijs omhoog naar € 97,00.

Inhoud van de training

Bij elke video’s ontvang je een PDF met screenshots, informatie, testtools en opdrachten, zodat je zelf aan de slag kunt gaan om je website te optimaliseren. Zodra je de training hebt aangeschaft krijg je de link naar de eerste video in je mailbox. De volgende e-mails volgen steeds na 7 dagen. Als je alle relevante tips opvolgt is je website binnen 4 weken geoptimaliseerd. Daardoor zal je website na verloop van tijd zeker hoger gaan scoren in Google.

Week 1
Titel: Links

  • Interne – en uitgaande links
  • Wat is een ankertekst
  • Hoe en wanneer openen in een nieuw venster
  • Back links en Deep links
  • Niet werkende links
  • Broken links checken
  • Affiliatie links

Week 2
Titel: Content stappenplan

  • Kopteksten
  • Goede zinnen
  • Afbeeldingen
  • Links
  • Lijsten
  • Knoppen
  • Blogs
  • Dienstenpagina’s
  • Over mij pagina
  • Social media
  • Duplicate content
  • Pagina niet gevonden
  • Video
  • meta Keywords
  • meta Titel
  • meta Omschrijving

Week 3
Titel: Techniek

  • Laadsnelheid
  • Responsiveness
  • Schone code
  • Updates
  • PHP-versie
  • SSL-certificaat
  • Google services
49,00 - introductieprijs loopt af over
0
0
0
Weeks
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec

Blijvend waardevol

De informatie die je krijgt is solide en blijft zijn waarde behouden, ook wanneer Google zijn algoritmes weer aanpast. Dan moet je misschien het slot even oliën maar de sleutel zal altijd blijven passen. De aanpassingen die je gaat doen op je website zijn namelijk tijdloos en gebaseerd op het verbeteren van alle denkbare onderdelen op je website.

Ga zelf aan de slag om de vindbaarheid van je website te vergroten en trek nieuwe klanten aan.

Door het volgen van deze praktische training verbeter jij je website zodat deze gaandeweg steeds beter scoort in Google en zo meer bezoekers én klanten oplevert. Hierdoor zal je naamsbekendheid en omzet toenemen. Het gaat je mega veel opleveren en zal de relatie met je website en blijvend veranderen!

Nuttig en interessant!

Aeilko Venema, LO41 Records